Tillbaka i vardagen

Hallå vänner.
Nu är det minsann nära till helg, imorgon den här tiden är vi faktiskt tillsammans igen. Underbart. =) Idag har jag vart tillbaka på kliniken igen. En sjukgymnast var hos oss idag och pratade om och kollade på vår ergonomi, men i övrigt har det vart en helt vanlig dag. Eller mig var han iofs inte in och tittade på, men det kanske var lika bra. Han var hos oss förra hösten också, och då var han in till mig också. Men han fattade ändå inte vad jag menade, så det känns kanske som att jag klarar mig lika bra utan hans råd ändå. =p Han dillade bara i min datormus hela tiden och att jag hade den på fel sida bara för att jag är vänsterhänt, men det var ju inte alls så jag menade. Nåja.

Jag ser fortfarande lortig ut runt hårfästet efter färgningen igår. Frisörer brukar ju vara duktiga på att göra rent efter färgningen, men nu ser det ut som att jag har kladdat själv med färgen och spillt halva flaskan utanför håret. =p "Ska du verkligen åka till Stockholm sådär?" sa kollegorna. Tonen är rå men hjärtlig, som någon skulle ha sagt.

För jo då, nog ska jag åka allt. Så får vi väl se om han ryggar undan när han ser mitt smutsiga hårfäste. =p Men jag får hoppas det blir bättre efter duschen sen. Känns som att det kommer bli en toppenhelg som jag ser fram emot mycket. Känns så bra att det ordnade sig så bra nu med boendet och allt. Att få låna en 3:a i Sthlm med tillhörande parkering och allt finns bara ett telefonsamtal bort när man har snälla kontakter, underbara människor. =) Kul när allt går så lätt.

Nu ska jag kila vidare och packa lite inför helgen.
Ha en trevlig helg, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Hade ingen aning om att du var vänsterhänt! Svårt chockad.

2009-09-04 @ 10:00:17
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0