Snart fredag!

Hallå gott folk. Long time, no see. Har vart några halv-deppiga dagar i Småland, så jag har inte haft nån lust med nån blogg. I förrgår gick vi ut med mitt beslut om att flytta hem på klinikmötet, så nu vet alla på jobbet också om det. Det läckte ut till rätt många ändå innan mötet, så det var inte för så många som det kom som en överraskning. Det var iaf jobbigare än jag trodde det också. Så trist när alla här vill att jag ska stanna och tycker det är tråkigt att jag sticker, det tycker ju jag också. Jag hade ju ställt in mig på att stanna kvar här nere, men sen ändrades ju alla dom planerna under semestern. Inte för att jag sörjer för det i sig, men trist är det iaf. Hade gärna kombinerat båda delarna, men nu är det ju lite väl långt för det. Tror nog inte jag kommer ångra mitt val när jag väl kommer hem. Hoppas jag iaf. ;-)

Sedan tisdagen har humöret sedan sakta men säkert återgått till det normala igen, så nu mår jag bra igen. Inte blev det sämre när jag kom hem efter jobbet och fick en trevlig överraskning idag heller, och när det dessutom är fredag imorron och vi nu kan räkna ner timmarna tills vi ses igen - ja, då kan det inte bli mkt bättre!

Annars har det vart en rätt lugn vecka på jobbet. Igår hade jag patienter hela dagen, men i tisdags och idag har det annars vart rätt lugnt i tidboken. Imorgon är det också riktigt lugnt, har bara tre patienter inbokade innan det är dags att bege sig mot flygplatsen vid lunch. Tänk så jag längtar...! Blir skönt att komma hem och hälsa på. Blir sista gången innan Thailand, så nästa gång är det en brunbränd hygienist som återvänder hem till byn. ;-) Och tänk så fort det går också, tyckte det var igår vi började räkna ner och sa att det var sex veckor kvar, men nu är det plötsligt mindre än tre veckor kvar. Om tre veckor ligger vi i en hängmatta under några palmer och läser en bra bok med en paraplydrink i handen och bara njuuuuter i solen på nån thailänsk öde ö. Och ändå ser jag mer fram emot att få komma tillbaka till Arlanda och se om någon kommer och möter mig. Hur hände det?

Nu ska jag packa vidare. Har redan börjat min flytt så smått och fraktar hem filmer, böcker, sängkläder, badlakan och annat när jag åker hem. Ju mindre att flytta sen i vinter desto bättre.
Så ha nu en trevlig helg gott folk, kanske ses vi?

Kommentarer
Postat av: Jessica

jajamän Hanna att vi ska ses! Kom nyligen hit till byn så vi har gott om tid..;) vi får höras mer!

2009-09-24 @ 19:25:09
Postat av: Jessica

haha ja det var ju bra sammanträffande att vi prickar in varran flera ggr...vi får väl ha nått sorts halloween-partaj då da...;)

2009-09-24 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0