September

Så var augusti och sommaren officiellt över, och idag välkomnar vi september. Imorse var det rätt kyligt när jag åkte till jobbet. Brukar oftast kännas lite lätt deprimerande när sommaren är över och hösten kommer, men inte i år. Idag var nämligen positiva Hanna tillbaka igen, och jag kände mig så otroligt taggad inför hösten. Jag längtar efter att få leta fram mössor och vantar, tjockare jackor, Köpenhamns-klänningen, och förstås, alla mina vinterskor som legat och samlat damm alldeles för länge nu. =)
Så lite besviken måste jag faktiskt säga att jag blev när det blev en riktigt superfin dag sen. Solen sken och det var riktigt varmt, 25 grader var det när vi åkte från skolan. Men det är väl bara att försöka njuta av solen så länge den behagar visa sig.
Jag finåker fortfarande i combi-Meganen. Imorgon är det dock slut på det, så jag får passa på att titta och njuta ordentligt av den nu. =) Imorgon är sista dagen på mobila för min del för den här gången. Om två veckor är det min tur igen, då är vi på Mölstad. Ser jag fram emot, jag gillar mobilen.
Sen har det vart rätt lugnt ikväll. Var ut och gick en timme ungefär och satt en stund på bryggan igen vid Nynäs. Sen har jag duschat och bytt sängkläder, så jag ska nog snart lägga mig och mysa och se nåt Greys-avsnitt. Snart är det ju fredag också..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0