Hemvändarhelgen

Hallå vänner.
Så var helgen förbi och en ny vecka har rullat igång. Helgen har vart toppen som vanligt, kan inte bli mkt annat med ett sånt sällskap. =) Har egentligen inte gjort nåt speciellt, mest åkt runt och träffat mkt folk. I lördags var den stora turnédagen då vi for runt och träffade släkt och vänner. Var på bio också och såg Flickan som lekte med elden, och den var helt okej. Har ingen ork att beskriva helgen mer ingående än så, den kan sammanfattas som en riktigt lyckad mys-helg, och jag ser redan fram emot nästa förstås!

Mindre roligt var det när jag kom tillbaka till Kalmar igår och kom ut till min bil som stod parkerad på flygplatsen, för nu hade jag åter igen punka på däcket som dom lagade när jag var på service för drygt två veckor sen. Blev lite nervös för om jag skulle kunna ta mig hem eller inte. Men klockan var efter 23, och jag var ju tvungen att ta mig hem. Så jag körde ändå. Lite nervöst var det allt, men jag tog mig hem. Lite luft såg det ändå ut att finnas kvar. Imorse däremot när jag kom ut igen så var däcket helt tomt och såg alldeles veckat ut. Så jag fick börja min dag på bilverkstan. Jobbade till 19 ikväll och hann därför inte tillbaka till verkstan innan dom stängde, hämtade bara min nyckel på Statoil. Så jag får väl åka tillbaka dit igen imorronbitti innan jobbet och kolla med odm vad dom gjort och om jag blev skyldig nåt.

Det var allt jag hade på hjärtat för stunden.
Tjipp och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0