Skölja bra..

Hej mina vänner.
Idag har jag vart på kurs hela dagen i Oskarshamn, Skölja bra men borsta bättre hette den. Var faktiskt bra, men jag blev såååå trött. Satt och gäspade mot slutet av dagen, men det får man ta. Kändes ju lite halvtrist att åka själv från kliniken, men såna gånger inser man att vi ändå har ganska bra kontaktnät även utanför vår egen klinik, det är inga problem att hitta folk att prata med ändå. Det ska Folktandvården i Kalmar ha en liten eloge för, nätverksmötena är toppen.
När vi kom tillbaka till M-town och hade lämnat bilen på Statoil så fick jag och Linda ett spontant ryck och gled in på pizzerian och åt.
Sen har jag legat i badet och tagit det lugnt hela kvällen, tände ljus och hade det skönt i badet och sen tänkte jag boka flyg hem till jul. Ryktena går ju att man ska boka resor i tid så där i juletid, flyg- och tåg-biljetter tar snart slut. Ännu fanns det biljetter kvar, men det som var lite speciellt var att vi flyger till Ronneby först! En flygresa som tar ca 45 min annars, var finns logiken i att det ska vara en mellanlandning på en sån flight? Inte för att det spelar nån roll för mig egentligen, kan ju vara kul att se ett julpyntat Ronneby, men ändå. =) Har inte bokat tåg än, får se om det löser sig på nåt annat sätt eller om det får bli tåg.
Nu ska jag snart stänga ner butiken här och göra en tidig kväller, imorron far jag ganska omgående efter jobbet till Högsby, trevligt värre. =)

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Med SAS? 737-800?

2009-10-09 @ 09:38:34
URL: http://niklasw.blogspot.com
Postat av: Niklas W

Kan ju vara så att en hel del piloter vill vara lediga kring jul så att dom måste skära lite i flygningarna. Brukar det gå fullt plan från kalmar till arlanda i vanliga fall?

2009-10-09 @ 09:43:03
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0