7 days to go

Så var det plötsligt bara en vecka kvar till avfärd mot Thailand. Tänk så fort det går ändå...! Nästa vecka den här tiden har vi precis lyft från Amsterdam tror jag, eller så är det iaf nära. Usch, lååååångt att flyga. Men det är förhoppningsvis värt det. Vi kommer nog att boka första natten i Bangkok ändå, har inte kollat just nånting alls på hotell hittills. Men vi blev rekommenderade att boka åtminstone första natten, så vi gör nog det.
Annars flyter allt på som vanligt. Jobbar på i samma vardagslunk som vanligt. Imorgon ska jag till Oskarshamn på kurs på Folkhögskolan där, så det blir lite avbrott till alla andra vanliga dagar. Igår hade vi verksamhetsplanering halva dagen också, så det var också lite annat.
Snart är det fredag också, och då ska jag hämta min darling i Högsby av alla ställen efter jobbet. Länge sen jag var där, så jag hoppas jag hittar dit. ;-) Sista helgen på ett tag nu, så nu ska jag se till att njuta ordentligt av sällskapet.
Ikväll är jag riktigt trött, hade kunnat somna vid 7 tror jag Men det går ju inte när det både är Bonde söker fru och Greys anatomy på tv..! Får se om jag orkar med nåt Greys eller om jag dissar det och ringer hem till G istället. Skönt ändå att jag får lite sovmorgon imorron, ska hämta hyrbilen vid 8 så det är ingen brådska iväg. Sköönt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

"Ska hämta hyrbilen vid 8 så det är ingen brådska iväg." hehe jooo det är ju skiit tidigt! Tycker inte det blir mkt sovmorgon där..:P

2009-10-07 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0