Ännu en dag

Ännu en dag att lägga till handlingarna..! Idag var det lite halvstressigt fram till lunch, men därefter var det dags för nätverksmöte för hygienisterna på grannklinikerna. Idag var vi på vår klinik, så vi slapp åka nånstans dessutom. Trevlig eftermiddag, och min mjölkchokladtårta som jag pysslade med hela kvällen igår gjorde succé. ;-)
Idag hade jag en av mina favorit-farbröder också. "Hej Hanna! Kör du med Foppa-tofflorna än?" sa han när jag hämtade honom i väntrummet. Rätt kul att en gubbe på 80+ har koll på mina skor.. =p Sen hade jag en annan äldre herre som blev ordentligt glad när jag hann  med både undersökning och ta bort tandsten idag så hann slapp komma tillbaka, och det är ju roligt när patienterna är nöjda. Tyvärr så kommer jag ju inte få träffa dessa guldkorn fler gånger nu. Men sånt är livet!
Ikväll har jag tagit det rätt lugnt efter jobbet. Diskat upp lite efter gårdagens ståhej i köket. Borde börja packa lite inför helgens Sthlms-vistelse också, tänkte skicka hem ytterligare en väska med grejer. Men vi får la se... Nu är det Idol och sen tänkte jag försöka hinna med ett avsnitt Greys på dvd innan det är dags för godnatt-samtalet. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0