Skyltsöndag

Helgerna går trots allt rätt snabbt även om man inte har något vettigt för sig om dagarna! Idag har jag inte gjort så mycket heller. Låg i sängen och drog mig halva dagen, sen har jag organiserat en del i datorn och sorterat bilder och fixat med min iPod. Hade lite problem med att konvertera filmklipp till rätt format, men har man en egen datorsupport till bäste vän så är det snart löst. =)
Idag har det spelats julmusik utanför mitt fönster. Det har varit julskyltning här ute på köpingen, och Lions har satt upp ett stort tält här ute på torget där det spelas musik, och det finns julgranar och jultomtar och julmat och allt sånt där som hör till. Jag var ut en liten sväng på julskyltningen jag också, men skulle inte ha nåt så jag var nog tillbaka hemma igen efter fem minuter.
Jag var ut och gick en timme också. Alltid kul när iPoden är med, och ännu bättre som idag när jag hade ny musik med mig i lurarna. Inte alls tokigt.
Nu är det snart One Tree Hill, och senare planerar jag att se Playa del Sol och Parlamentet under kvällen. I övrigt så är det inte mycket nytt som hänt under solen här i Småland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0