Rörig dag

Tisdag - check.
Tänk dagarna går ganska fort ändå. Idag var en allmänt rörig dag på jobbet. Aspiranter till våra lediga tjänster intervjuas flitigt nu för tiden, idag kom en sökande till min tjänst till kliniken och intervjuades av några kollegor. Sen var det tänkt att vi skulle ha terapi-möte, men det blev ju lite si och så med det när det var intervju på gång. Sen for vissa ner till Kalmar för att intervjua de återstående två kandidaterna till klinikchefstjänsten. Så det är mycket nu. Lite synd känns det allt att jag inte får vara med om allt nytt sen. Men för min egen del sen har det flutit på bra med patienterna idag. Har haft vissa extremt jobbiga barn, vissa riktiga små solstrålar till barn, vissa vidriga tandstens-grisar som jag hade lust att tipsa om att det faktiskt finns en fiffig uppfinning som kallas tandborste. Vissa gånger undrar man som sagt hur man tänkte när man valde yrke. Men dom trevliga patienterna väger ändå upp det mesta. :)
Efter jobbet sen har jag bara vart hemma och gjort just ingenting. Lagade lite mat till matlåda imorron, och dessutom blev det lite över som jag kunde äta ikväll. Sen har jag legat i badet ovanligt länge. Satte ihop en ny spellista i Spotify och ville inte kliva ur plurret innan jag lyssnat igenom den, så jag blev liggandes i en timme ungefär. Men det var väl alldeles detsamma vad jag gör när det ändå inte är nåt sevärt på tv än. :)

Bara för det så fick jag sms från mor precis nu, Nisse Simonsson på 1:an. Värt att se.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag såg oxå Nisse Simonsson å undrade vem han är...å tydligen så vet du det så vem är han? :)

2009-11-10 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0