Lång dag

Idag var en lång dag på jobbet. Jobbade till 19, men det kändes som att vi hade rast mer eller mindre hela tiden. Högsta hönset i organisationen, tandvårdschefen, var på besök på vår klinik idag så vi hade möte med honom en timme på em. Hade relativt lätta patienter idag så det var egentligen inga svårigheter. Men det känns som extremt långa dagar när det börjar bli mörkt flera timmar innan det är dags att stämpla ut. Men det går det också. Inte många sådana måndagar kvar nu för min del innan det är dags att möta nya utmaningar. Vad det nu må bli.
De håller på att bygga om vår personalparkering, så jag räknade ut att jag inte skulle få någon parkering idag eftersom jag började senare än dom flesta andra. Därför gick jag idag, men när jag skulle gå hem igen så regnade det ganska ordentligt. Hade tur och fick skjuts hem av Marie. Stoppade i mig några knäckemackor, och sen blev det sängen ganska omgående. Har liksom ingen lust att ta tag i någonting när man inte kommer hem förrän närmare 19,30.
Imorgon kommer en hygienist på intervju för min tjänst. Ska bli spännande att se vad det är för en. Lite synd är det ju att jag inte kommer få vara med på alla förändringar som blir efter nyår, med ny chef och allt. Men det var ju självvalt, så jag får stå mitt kast och hoppas att jag kommer få det bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0