Förträffligt bra dag

Idag har vart en sån där oförskämt bra dag egentligen. Har haft det lugnt med patienter, bara 6-7 st nånting. Sen hade vi terapimöte och lite handledning med Lena. På förmiddagsfikat hade vi idag beställt smörgåstårta till kliniken för att fira uppnått Frisktandvårdsmål. Den räckte dessutom till lunch, så jag har ätit smörgåstårta två gånger idag. Sen hade Lena med sig en tårta till oss eftersom det nu var sista gången vi hade handledning med henne. Den tog vi på eftermiddagsrasten, så det har funnits gott att äta under hela dagen. Dessutom fick jag och K ett varsitt paket av Lena, en jättefin kula som jag kan ha att dekorera med nu i jul. Jag blev alldeles rörd, vad gulligt av henne. =)
Sen slutade jag vid 5, och då hann jag bara hem och äta och se lite Glamour, sen hämtade Marie upp mig här på Torget, och vi åkte till en handelsträdgård där man ikväll kunde tillverka sina egna julbockar. Det var rätt kul till en början, men sen insåg jag att min bock inte var lite yvig och fin som de andras, så jag tappade till slut tålamodet och orkade inte engagera mig speciellt mycket. =p
Kom hem strax efter 21 och hann se lite Housewives på tv. Ringde till G sen, men fick prata med Ante istället. Gick ju bra det också.
Imorgon ska vi ut och åka, jag och Karla. Det är dags för hygienistträff i Västervik igen, så det blir den sista för min del. Det skulle annars ha vart min tidiga dag, men den kan jag se mig i stjärnorna efter den här veckan. Inte för att jag har nåt bättre för mig iofs, så det var väl sak samma. Hoppas vi har lättare att hitta den här gången, vi var ju lite vilse sist.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0