Göteborg

Hej på er alla, long time no see... Blev inte av att skriva nåt i veckan, av lite olika anledningar. Har ändå hänt en hel del må jag säga. Jobbade mån-tors, och då var det ju valborg. Vi hade inga större planer för kvällen, men det ändrades när vi kom in på pizzerian och blev bjudna på galej. Vi var inte så sena att tacka ja. Kvällen blev dock inte riktigt som jag´hade tänkt mig, slutade i besvikelse. Vilka idioter det finns.
Hur som helst så har resterande helgen vart desto bättre, och den har spenderats i Göteborg. Vi insåg ganska snabbt att Götet måste vara Sveriges snyggaste stad, herre jösses vad många snyggingar det strosar omkring på Avenyn. Förutom att ha spanat på folk så har vi shoppat massor och vart på Liseberg och Universeum. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få med Karla på speciellt många karuseller, men efter Balder lossnade det och hon kom skrattade ner på marken igen och ville åka en gång till. ;-)
Shopping har det också blivit, i överflöd känns det som. Igår blev det solglasögon, bikini, flipflops, linne, underkläder, jeans och tre toppar. Topparna var likadana, kunde inte bestämma mig vilken färg jag ville ha så jag tog alla tre. Idag hade jag tänkt dra ner på shoppingen, men när jag kom in i första butiken kände jag att jag inte är jag om jag inte kommer hem med ett par skor. Därför blev det ett par nya skor, och senare träningskläder och en klänning. Med reservation för att jag kanske glömt nåt, men jag tror det där var allt.
Sen idag så tog vi tåget hem på eftermiddagen och kom hem för en liten stund sen. Är rätt jättetrött och tänkte snart krypa i säng för att orka med ytterligare en vecka på jobbet.
Trevlig fortsatt söndagskväll, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Jessica

varför blev kvällen en besvikelse? Blev ni bjudna på fest av några okända?....livsfarligt ju...:P

2009-05-07 @ 11:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0