En vanlig kväll i M-town...

Städade undan lite i mitt sovrum tidigare ikväll och rensade lite bland mina papper. Något som jag tycker är såååå tråkigt... Var så skönt när jag bodde hemma och pappa hade koll på mina räkningar och "viktiga" papper. Nu hittar jag allt som oftast papper som jag inte vet vad det är, oöppnade kuvert med papper som jag kanske borde ha koll på, matcheckar från Ica som jag inte tagit reda på... Suck. Jag som tidigare klagat vitt och brett om att SAS aldrig skickade mitt medlemskort som jag ansökte om för jättelänge sen, men när jag nu började kolla lite bland papprena så hittade jag ett oöppnat kuvert, daterat i februari.... Så papper är inte min starka sida. Tråkigheter så det står härliga till.

För er som undrar hur en vanlig kväll ser ut hemma hos oss kan jag här ge ett exklusivt smakprov. Alltsom oftast sitter vi i en varsin soffa med våra datorer i knät och skriver till varandra på msn. Meddelandena är korta, och vi skrattar mycket mellan varje. Så här kan en vanlig konversation oss emellan se ut;

Hanna säger (20:22):

svinföda

lala säger (20:22):

shoefetischist

Hanna säger (20:24):

snackbög

lala säger (20:25):

placktant

Hanna säger (20:26):

operaslampa

lala säger (20:28):

porr hanna

Hanna säger (20:29):

can you make a promise?

lala säger (20:29):

no.. once a cheater always a cheater

Hanna säger (20:31):

trans-karla

lala säger (20:32):

she male hanna

Hanna säger (20:32):

shrek

lala säger (20:32):

mummin mamma


Ni ser ju hur kul vi har det.... En helt vanlig tisdagkväll i M-town.


Jaså, Niklas, ska kårobligatoriet försvinna? Det var väl verkligen på tiden. Känns ju lite onödigt att betala för nåt som man aldrig använder sig av...

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Lyxfällan var det ja. Inser du att du ganska på pricken stämmer in med så gott som ALLA som nånsin varit med i lyxfällan? =P





Och ja, kårobligatoriet försvinner och det trodde jag nästan alla visste. =P Dumt av mig. =D



Från och med i höst tror jag. Så där är 600kr per år som jag kan göra nåt vettigare för.

2009-05-13 @ 08:01:50
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0