SM-helgen

Hallå vänner.
Nu är jag tillbaka i Småland efter en helg hemma i Byn. Har hunnit med lite av varje och träffat släkten. Höjdpunkten var ju i lördags då vi var till Uppsala och hejade på laget på Studenternas. Tyvärr så räckte det ju inte hela vägen i år, utan guldhjälmarna fick följa med till Västerås. Hade hört att deras supporters var ena riktiga busar. Jag blev visserligen skallad under dagen, men inte utav någon Västeråsare utan av Karin. Lyckligtvis tror jag vi klarade oss från hjärnskakning båda två. =p Hur som helst så var det en spännande match, och vi får hoppas på seger igen nästa år istället.

Igårkväll kom jag tillbaka till M-town. Vid 8 satte jag igång med storbak, chokladmoussetårta och cheesecake blev det. Bjöd på jobbet idag och det blev en hit. Dessutom hade vi finbesök på kliniken idag, högsta hönset var och hälsade på. Han ville anställa mig på kansliet, så vi får väl se om jag blir befordrad till kansli-bagare i framtiden. =p

Nu har vi suttit här med datorn ikväll och letat potentiella framtidsjobb. Blev riktigt sugen på reseledare, så vem vet, kanske testar nåt annat framöver? :-)

Gäsp, nu ska jag se klart Desperata husfruarna och sen stupa i säng.
Nighty night friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0