Helg önskas.nu

Morsning gott folk.
Helgen passerade som vanligt rätt snabbt, och jag lyckades faktiskt utnyttja tiden rätt bra. På lördagen for jag runt här hemma och städade, både uppe och nere. Fick massor gjort, och dessutom fick jag värsta inspirationskicken och kom på massor av saker som jag skulle kunna göra för att få det fint här hemma och massor av saker jag ska inhandla. Sen såg jag och katten på bandy på tv:n, och Byn sopade mattan med Sirius och blev därmed klara för ytterligare en sm-final. Kul! På kvällen sen var jag bjuden hem till Marie på middag och Schlager-final. Trevligt värre!
På söndagen sen vaknade jag ganska tidigt och gjorde slag i mina planer jag fick under lördagen, så jag åkte till Ikea och började leta allt jag ville ha tag i. Fick inte tag på allt, men en del iaf. Sen kollade jag runt i några andra affärer där i området, så det blev lite shopping på Hemtex, Mairo och Bauhaus också. Toppen! Sen var det bara hem och fixa allt, skruva och montera och piffa. Blev riktigt bra om jag får säga det själv, och ännu bättre kommer det bli sen när jag har fått tag på allt, än är jag bara en liten bit på väg. Hallen både uppe och nere fick sig ett lyft iaf.
Igår kom Karla tillbaka från same-land, så nu är vi komplett vår lilla Mönsterås-familj. ;-) Nu är det snart min tur att bege mig norrut igen, och det ska bli riktigt kul! Fixade med biljetter till finalen igår, så på lördag ska vi till Uppsala och heja. Jag brukar sällan längta efter nåt, men nu känns det verkligen som att jag vill ha helg NU!
Nu ska jag gå ner och leta nåt gott i kylskåpet och ladda för Desperate Housewives..
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Vilken sektion? Själv kommer jag stå på F3.

2009-03-18 @ 10:43:36
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0