Gottevecka

Hey friends.
Så var det helg igår... Vad veckorna går fort! Idag kom lönen, så vi vandrade omkring i köpingens affärer och spenderade pengar. Jag köpte lite färg och pensel och grejer, så i helgen är det tänkt att jag ska måla två speglar. Sen har vi mest vart hemma, det regnade rätt saftigt ett tag så vi satt inne med gott samvete. Bänkade oss i en varsin soffa och såg Dirty dancing och delade en flaska vin.

Den här veckan har vart en riktigt gotte-vecka på kliniken. I tisdags bjöd ju jag på tårta och cheesecake efter Byns silver, i torsdags bjöd Malgorzata och Janusz på fika, och idag bjöd Silvio på tårta. Vi kommer rulla fram snart, tur att inte våra patienter ser oss när vi föregår med gott exempel... =p

Imorgon är det tänkt att vi ska in till Kalmar och kanske bowla lite. Jag, K och PK, så får vi se om det blir nån mer också.

Förresten så kom nåt brev från Skatteverket eller vad det var också, och jag kommer få tillbaka lite slantar på skatten. Första tanken var att vad kul, då kan jag åka utomlands en vecka. Hinner inte ens få pengarna innan jag i tanken har spenderat upp dom.

Nu ska jag fortsätta äta godis och se Let's dance.
Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Niklas W

PK = Per-Kenneth? :)

2009-03-28 @ 11:33:30
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0