Bowling-prinsessan

Igår var vi i Kalmar och bowlade. Jag låg, som väntat, länge stabilt sist. Men sen hände nåt, jag fick in två strike på raken, och då drog jag förbi de andra och till slut så vann jag. Däremot så försvann första omgången av nån anledning, så hade dom poängen legat kvar hade nog resultatet sett annorlunda ut, men det behöver man ju inte prata högt om. ;-) Efter bowlingen var vi hungriga, så vi åkte in till stan och käka på Harry's. Mycket god mat, och sen stannade vi där resten av kvällen. Så nu har jag alltså hittat ett knep för att kunna ta mig in trots min ungdom. ;-) Dom har bowling där också, så där kommer vi nog kunna ha en och annan helkväll framöver. Samtalsämnena som avhandlades under  kvällen, så det var väl inte så konstigt att man blev så trött. Vi var hemma redan vid 24 ungefär.

Idag sov jag rätt länge, men så blev vi ju också av med en timme under natten så det var inte så konstigt att klockan blev mycket innan jag vaknade. När jag kom ner hade min gulliga sambo fixat värsta dunderfrukosten med ägg och smoothies och grejer. Toppen! =)
Sen har vi vart på Palatset och badat lite. Tänkte sola också, men det var så himla dyrt där så det hoppade jag över. Nöjde mig med bad, bubbel och bastu istället, inte helt fy skam det heller iofs.

Åt lite tacos när vi kom hem, och sen har jag tagit tag i målningen som jag köpte färg i i fredags. Så nu är första spegeln svart. Får se om det räcker med ett lager eller om jag får måla en gång till innan det är färdigt. Idag är det riktigt fint väder här. Ballerinaskorna åkte fram så gick jag i dom till Palatset, och nu har vi fönstrena öppna här nere i vardagsrummet. Varmt och skönt, härligt värre! Snart är nog våren här på riktigt, nice!

Nu sitter vi här och ser på Lotta på bråkmakargatan, vad mysiga dom är Astrid Lindgrens filmer...

Kommentarer
Postat av: Niklas W

"Aldrig mer" verkar ha en ganska flytande betydelse när du säger det.. =P

2009-03-30 @ 08:43:17
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0