Kändis-spotting

Och så har då mina gäster anlänt. Efter lite förseningar så kom de ändå fram i tid till Kalmar där jag hämtade dom vid tågstationen. Har haft lite allt möjligt för oss, vart på utflykter mest hela tiden. Direkt i fredags så åkte vi över till Öland. Fikade på mysiga Gårdby café, och sen åkte vi till Borgholm och åt middag där.
Igår var vi till Kosta outlet och shoppade loss. Eller så inte. Tittade mest, fanns inte just nånting som jag ville ha. Blev i princip en hel dag "ute på".
Idag har vi vart på Öland igen. Var på Solliden, och sen norrut mot Löttorp och Böda sand.
Det är faktiskt ganska kul nu att fara runt i Småland när folk har semester, inklusive kändisarna. Igår såg vi Torsten Jansson (basen på Kosta outlet) och hans sällskap Ulrica Messing på just Kosta outlet-området. Idag såg jag och moster självaste kungen och drottningen på Solliden! Jag tror att jag såg Madeleine också, men är inte lika säker på det. Dessutom är det inte heller helt omöjligt att det var Syd-Koreas president vi såg i sällskap med kungen på balkongen på slottet, de skulle nämligen äta lunch tillsammans idag. När vi sen kom tillbaka till Mönsterås och gick in på Statoil, så vem stod där och valde glass med sina barn om inte Henrik Hjelt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0