Fullspäckad vecka

Hej vänner!
Nu är semestern nära..! I detta nu ungefär 22 timmar kvar, så härligt det ska bli. Har som jag nämnt  tidigare besök den här veckan av mor och moster. De får sysselsätta sig själv nu om dagarna då jag jobbar.
En hektisk vecka väntar nu, det blir inte mycket vila på semestern.. Veckans att göra;

Ikväll onsdag; Svensson, Svensson på Krusenstiernska i Kalmar
Torsdag; Jobba till lunch, åka hemåt
Fredag; Diggiloo i Järvsö. Vem vet, kanske Järvzoo också?
Lördag; Lugnt
Söndag; Åka ner mot Sthlm, därifrån kryssning till...
Måndag; ...Färjan anläder till Helsingfors
Tisdag; Hem till Svea rike igen. Allsång på Skansen?

Inte helt fel sätt att kick-starta semestern med, men mycket ledigt och vila blir det inte. Men vad gör väl det, roligt när det händer saker också. Hoppas bara på att vädret visar sig från sin bästa sida sen så att det blir några sköna dagar på stranden vid Oresjön sen.
Nu ska jag jobba vidare, 4 patients to go... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

skönt med semester

jag jobbar på, har ju haft min semester

fick körkortet i onsdags o är så glad!

många kramar från Gullan

2009-07-20 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0