Chefens kelgrisar

Så var det sista flyttlasset kört för den här gången! Har just vart hos Karla och hämtat hennes sista grejer, så nu hoppas jag att det är färdigflyttat för en stund. Veckan börjar gå mot sitt slut. Har vart en rätt lång vecka på jobbet, blir lätt så när man slutar vid 17 nästan varje dag. Dessutom var vi i Kalmar med jobbet i tisdags och lyssnade på Kay Pollack hela kvällen, så då var vi inte hemma och i säng förrän efter 23. Sent för att vara mig. :-) Kompenserade det med att lägga mig vid 21 igår och somnade ganska omgående.

Veckan har ändå vart helt okej. Klinikmötet häromdagen kändes mer som ett långt hyllningstal till mig och K från chefens sida, vi fick idel beröm. Hur bra vi är för kliniken. Sen tog han dessutom in mig på sitt rum sen och försäkrade mig om att även om det är rätt tomt i våra tidböcker ibland just nu så behöver jag inte alls oroa mig, jag sitter säkert på min tjänst. Även om det är på tapeten att anställa fler tandläkare och det eventuellt blir fullt så går vi före. Så det är bara att tacka och ta emot och börja spara och fundera på allvar på vår resa till hösten! :-)

Var och kollade posten i gamla lägenheten idag, och blev glatt överraskad då det stack upp ett paket i brevinkastet. Trodde först att det var från pappa, för han har lovat att skicka ner en skarvsladd till min kökslampa, men det var bättre upp. Från moster M närmare bestämt, och i paketet låg en mössa hon stickat åt mig. Så nu blir jag snart coolaste katten i M-town. Vilken tur jag har som har en sån toppensläkt!

Nu ska jag gå ner och plocka lite i köket och sen blir det Sveriges värsta bilförare på tv:n.
Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ahum ahum ahum... Så flyttplanerna norrut är lagda på is?

2009-01-29 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0