Been there, done that

Ja det uttrycket är ju alltid roligt att kunna använda. Nu ikväll känns det åter igen lite aktuellt när president-tjosanet i USA går på tv. Dom har ett jippo på Lincoln memorial just nu, och även om det tar emot en del får jag väl ändå ge kineserna lite cred en sån här gång, för nu kan jag nämligen säga just been there om det där stället. Det var ett av stoppen på vår Washington-resa. Alltid kul att känna igen sig.. :) Och ännu ännu mer övertygad blir jag om att resa och se och uppleva saker är det bästa man kan göra för sina pengar. Halleluja för det. Och extra kul nu förstås med ett nytt år, nya möjligheter... Ska bli spännande att se vilka flaggor jag kommer få sätta ut på min karta det här året.

Anyways, i helgen har jag mest bara vart hemma. Flytten närmar ju sig, så jag har börjat på med min packning och städning. Det var med sorg i hjärtat jag tömde och städade ur mitt dressing-room. Det var ju trots allt en starkt bidragande orsak till att just den här lägenheten blev mitt hem, så det kändes lite trist. Men det kommer nog bli bra in our new place too. :) Två besök på palatset har vi hunnit med i helgen också, badat och bastat. Skönt. Igårkväll hejade vi fram Team Hanna ännu en vecka. Lite en skräll att Roberts kör kickades ut, men lite fantasilöst var det faktiskt att han kopierade ett nummer ur Rhapsody rakt av sådär. Samma låt, kläder, rörelser och hela kitet. Men inte gråter vi för det, desto bättre chanser har Hanna nu. Heja heja. Sen såg vi en Wallander-film igår. Kurt far runt i en Saab 93 där, och jag kom på att jag också vill ha en sån. Kollade runt lite på Blocket och hittade en bra som jag vill ha. Dock försöker alla prata mig ur det. Så jag får väl nöja mig med min Renault ett tag till... =p

Nu ska jag återgå till Washington DC och presidenten igen innan det är dags att uppsöka sängen. Jobbar kväll imorron, suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0