Update

Hallå världen, kanske dags för en uppdatering här nu? Händer inte sådär överdrivet mycket här nere nu, så bloggen har liksom glömts bort. På jobbet är det riktigt roligt nu när vi har tandläkarna från Kalmar, vilken skillnad.... Kommer sakna dom när dom försvinner. Dom här veckorna har verkligen fått oss att inse hur det ska vara på jobbet, så det kommer bli jobbigt sen i mars när allt är back to normal igen. Irritationerna växer sig större och större känns det som.

Förra helgen var vi ut i Kalmar. Verkade för en stund bli en riktig toppenkväll, men det blev bara pannkaka av hela alltihopa och det blev en tråkigare kväll än nånsin. Underbart skönt när vi äntligen kom hem vid 4 och fick lägga sig och sova. Lärdom av kvällen; Aldrig mera Harry's.

Den här helgen är hittills rätt trist. Igår var jag rätt trött och somnade i soffan framför filmen vi hyrde. Idag har jag sett lite OTH, och vart ute och gått en timme. Igår sjöng jag Edsbyns hejaramsor på väg till jobbet, och sen kunde jag inte sluta på hela dagen. När jag kom hem sen satt jag på youtube och kollade på klipp från SM-finalerna och lite så. Bland annat ett klipp från den där sista semifinalen förra året.. Nästan så man längtar hem en aning, det var en rolig kväll i Arenan. Kom underfund med att det är nu i helgen byn kommer till Vetlanda och spelar, så nu är det morgondagen som håller mitt humör någorlunda uppe. Ungefär den här tiden imorron sätter jag mig i bilen och far iväg, har tagit ut vägbeskrivningar så jag förhoppningsvis hittar dit. Kommer bli kul, hoppas det är nån supporterbuss med bybor där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0