Paradise FTV

Ojojoj, en sån vecka vi har haft. Känns som att livet på någon dag förvandlats till någon form av dokusåpa, en blandning av Robinson, Paradise hotel och Bachelor. Mkt kul har det vart att se hur alla beter sig, och hur otroligt genomskinliga vissa är. Tur att jag är listig. ;-)

Igår var jag ute med den mobila enheten på skolan i T-nabben, och det var faktiskt riktigt kul. Jag var rätt nervös innan, att vara ensam ansvarig och inte ha nån att fråga. Men det gick långt bättre än förväntat faktiskt. Blev förvånad själv hur lekande lätt jag lyckades rabbla växelbett till sköterskan som satt vid datorn och antecknade status.

Idag for Karla hem till Norrland, och jag har inga planer för helgen. Således inga tider att passa, så när S ville stanna kvar och använda en dator på expeditionen erbjöd jag mig att stanna med honom och låsa kliniken sen. Datorerna ville inte riktigt fungera som dom skulle, så efter 1,5-2 timmar gav han upp, och jag fick skjuts hem.
Som sagt, jag är så listig så jag blir impad själv! ;-p Ikväll blir det en nödvändig promenad.

På hemmaplan har veckan bjudit på blandade känslor. Pappsen blev friad från alla hjärtundersökningar han farit runt på under hösten/vintern, medan K fick ett tråkigare besked. Usch, vidriga sjukdomar.

Nu ska jag gå och göra något nyttigt. Plocka reda på tvätt eller nåt sånt kul. Ett vanligt fredagsnöje i M-town. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0