Torsdag

Hallå gott folk!
Snart är det slut på veckan, är det inte härligt? Imorgon invigs helgen, ännu en bra en eftersom det är en icke-ensam sådan. =) Imorgon går jag från jobbet efter lunch någon gång. Har en patient bokad efter lunch, så vi får se hur jag gör med den, antingen om jag ringer och ber honom komma lite tidigare eller så får vi göra något mer kortfattat imorron. Hade 50 min avsatt, men jag måste sticka tidigare än så. Får se hur det löser sig. Strax efter 14 lyfter flyget, och en stund senare landar vi på Arlanda. Där kommer jag sen få sitta och vänta några timmar innan min privatchaufför anländer.
Petra som vi ska bo hos ringde tidigare ikväll och pratade en stund, de hade fixat så vi får låna deras grannes parkering eftrsom det kan vara riktigt svårt tydligen att hitta en ledig sådan där i området. Sen imorgonkväll när vi kommer finns det mat eller fika om vi vill ha, även på lördag ville dom bjuda på middag. Snällare människor finns inte. Så det kommer nog bli en alldeles trevlig helg har jag en känsla av. =)
Hoppas alla ni andra också får en trevlig helg. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0