Torsdag

Hallå gott folk.
Nu läll, är det inte många dagar kvar för mig här i M-town. Imorse skulle jag ha haft en patient som jag inte träffat sedan han blev arg på mig och skällde ut mig i receptionen förra hösten, och det oroade mig en aning. Lyckligtvis så hade han avbokat sin tid och flyttat till en privat tandläkare istället. Thank God.

Vet inte om jag nämnt det tidigare, men jag har iaf åkt på förkylning såhär i vintertider. Min bil har jag inte rört sen jag kom hem i söndags, så den är helt insnöad nu. Tyvärr så har dom utökat torghandeln på helgerna nu, så jag måste skotta fram den och flytta den imorron. Så får den väl stå sen tills det är dags att köra hem den. Hem till byn. =)

Julklapparna trodde jag att jag var helt klart med sedan rätt länge, men nu krånglar det med leveransen av vissa grejer, så nu måste jag plötsligt tänka om och komma på något nytt. Ibland kan jag komma på hur mycket bra som helst, men nu när jag har pressen på mig känner jag att jag inte alls har nån inspiration eller idéer.

Nu ligger jag här och ser bönderna på tv, och käre värld... Roger hinner bara visa sig i rutan så skrattar jag högt. Mysiga platser verkar dom alla ha kommit till också. Irland ser ju inte alls så dumt ut, det kanske får bli nästa resa? En helg där vore ju inte alls dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0