Svenska hjältar

Helgen över, nu vecka igång. Nu har jag bara 7 dagar kvar på jobbet. Idag har jag haft patienter mest hela dan, ungefär så ser resten av veckan ut också. Imorron kommer nya chefen och hälsar på igen. Annars händer inget speciellt direkt på jobbet, rätt lugnt nu innan jul.

Här hemma pågår en avverkning av mitt hem. Nu under veckan, framför allt under kommande helgen, ska allt packas ner och förberedas för flytt. Än så länge är det mest maten jag planerar och donar med, tänkte försöka äta ur frysen så mycket som möjligt så att jag slipper slänga så mycket sen. Så får jag ta tag i resten till helgen.

I helgen var vi i Sthlm hos P&S. Rätt lugn helg, vi gjorde inte direkt nåt speciellt. Såg Idol-finalen i fredags när vi kom fram. På lördagen var de ute på annat håll, och jag och G var i Nacka Forum och kolla runt där. Sen på kvällen blev vi bjudna på middag och sen såg vi film där hemma. På söndagen sen mötte vi L&L på stan och åt på Pizza Hut, och sen var helgen plötsligt slut.

Nu sitter jag här och tittar på Svenska hjältarna, vad goa människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0