Packning

Onsdag, så har vi plötsligt tagit oss igenom hälften av den här veckan också. Snart fredag, så det är ju toppen. Idag slutade jag tidigt. Skulle ha jobbat över, men den sista patienten kom aldrig. Men jag var ändå sen och låg efter med mina journaler, så jag kom inte därifrån förrän halv 3 ändå. Har pysslat hemma sen dess, packat i ytterligare två resväskor som ska skickas hem i helgen. Fattar inte, jag har ju släpat väskor fram och tillbaka hur många gånger som helst under hösten, en släpvagn full med grejer har jag redan skickat hem, och ändå är det inga som helst problem att fylla fler väskor fulla. Har ju fortfarande en del möbler kvar också, så det ska bli spännande att se om jag lyckas få hem allt i en släpvagn om några veckor. Inte länge kvar till flytten nu heller. Men det är väl ändå tur att jag fått hem en hel del redan, annars hade det vart ganska fett kört att få med sig allt. =)
Annars är det inte mycket nytt under solen. Jobbar på och allt flyter på som vanligt. Fick tydligen brev på posten hemma i byn idag, kallelse till tandhygienisten. Känns väl inte direkt som att jag behöver någon tid där, så det blir nog en avbokning där. Funderar på att ta några bilder på mina gaddar innan jag slutar här, bara för att kolla läget. Minns inte om det var förra hösten vi tog bilder sist.. Men jag har ju ändå inga hål så det behövs väl inte egentligen.
Inte vet vi vad det blir på nyår heller, tips någon?
Nu blir det tv-bönder. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0