Packad och klar

Nu är jag packad och klar för helgen! Har vart en rätt seg dag på jobbet, jag var såå trött hela eftermiddagen. Så nu ska det bli skönt med helg. Inte blir det mindre härligt när det är en icke-ensam helg som stundar heller. =) Imorron jobbar jag bara fram till lunch, och sen flyger jag till Arlanda. Får se sen om jag tar mig till Uppsala själv eller om jag väntar så att G får komma och hämta mig så småningom.
För övrigt är det inget nytt under solen så jag tror jag sätter punkt där.


Yes, första G, jag kommer att befinna mig i Uppsala i helgen. Vi har inga planer direkt, mer än bara umgås. På lördag tänkte vi gå på bio, men annars är agendan tom. Hör av dig om du har en stund över!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Med tanke på att du är så mkt på Arlanda så måste du allt ha träffat på karaktärerna i tv-programmt Stockholm-Arlanda ett antal ggr..:P Kom å tänka på det igår då jag såg på det...

2009-12-03 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0