Dyrt samtal

Och plötsligt har jag gjort hälften av min vecka på jobbet. =) Jobbade kväll idag, så jag skulle egentligen ha jobbat till 19. Jag blev klar tidigare, så jag stämplade ut kvart i eller nåt sånt. Ringde som vanligt hem till G och pratade om allt och inget. Gick hem, började med mat och diskade och pratade på. Efter 45 min kom jag på att jag inte ringer gratis längre. Det gick ut igår och därför betalade jag nu 1,99 kr/min till alla. Så tack och adjö till typ 90 spänn. =p Så kan det gå när man inte tänker till ordentligt.
Trodde inte att jag skulle orka göra så mycket ikväll, men jag fick faktiskt lite gjort ikväll ändå. Har gjort klart i mitt badrum och tömt det, rensat bland en massa papper och tidningar och reklam och sånt strunt som ska slängas, gjort i ordning nyckel till städfirman och lite sånt.
Städfirman behövde jag inte ringa heller, hon ringde mig imorse. Ska lämna in nyckeln där imorron. Statoil ringde jag också angående hyrsläp, men dom hade ingen som var bokningsbar nu. Jag fick återkomma imorron sa han, så jag får väl göra det. Men det lät som att det ändras snabbt, så det ordnar sig nog. Jag stod först i kön också sa han, så nu får vi hålla tummarna.
Imorron är min sista dag för den här veckan. Jobbar till 17, och sen är det tänkt att det sista fixet ska fixas. Jag tänkte nog mest försöka koncentrera mig på tvätt, packa det sista inför jul, och sen att städa mitt sovrum så det ser någorlunda respektabelt ut.
Idag fick vi förresten årets julklapp på jobbet också. En varsin stor korg med 2-3 kg frukt i. Lagom kul present till mig som har idag och imorron på mig att äta upp allt... =p Så jag ställde min korg till förfogande för alla på jobbet, så de får hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Niklas W

HAAA HAAA!!! Skadeglädje är...osv. ;) Vad har du för superdyrt mobilabonnemang egentligen?



Generöst att ge er 2-3kg frukt, det går ju på bortåt...tja...50-60 kronor i butik!

2009-12-22 @ 09:46:59
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0