Sol, sol, sol

Och ännu en fin fick vi idag. Dagen har sett ut ungefär likadan ut som den föregående. Låg och drog mig rätt länge i sängen och därefter åkte jag och Linda ut på Oknö igen och pressade i solen. Skönt! Lite bränd känner jag mig på ryggen ikväll, men det var det värt! =) Har som vanligt pratat X antal gånger med G också. Tur att vi ringer gratis, annars hade det här blivit ett dyrt förhållande har jag en känsla av. Låg iaf 4-5 timmar där ute, och for sen hem och fixade lite käk. Låg i badet rätt länge, och nu sitter jag här i min kärestas tröja och myser och har precis målat tånaglarna.
Pratade just med min goda vän på msn, min andra G. Eller den första kanske egentligen om man ska vara rättvis, hon var ju min G redan för flera år sedan. Kom in på  vår gamla pakt som vi kom överens om under tiden i Falun, och inser plötsligt att det börjar närma sig nu. Det går fort. Jag är snart 24. Ingen press, darling, men tiden börjar bli knapp. Gullan hälsar så.

Snart dags för en ny vecka på jobbet. Nu börjar fler komma tillbaka från semestern, så nu blir det nog inte lika lugnt längre. Känner mig taggad, ju fortare vi börjar med veckan, desto fortare blir det helg igen. Längtas! =)

Och Niklas, du har fel Rongedal är visst bra. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0