Snart helg!

Så börjar vi äntligen närma oss slutet på den här veckan. Imorgon är det äntligen dags att sätta sig på flyget och fara upp till Sthlm, där det förhoppningsvis står en blå Volvo med tillhörande G och väntar på mig när jag landar. =) Har inte hänt så mkt nytt sen senast. Igår slutade vi alla tidigt här på kliniken, så jag och Karla drog en runda på köpingen och handlade lite. Lämnade av henne vid busstationen sen när hon åkte till T, och jag kan knappt titta åt hamnen längre. Mår illa bara av att se platsen där odjuret låg. Riktigt trist, hamnen som har vart mitt favoritställe här egentligen. Jag älskar vattnet och båtarna. Förbannade orm. Anyway. Såg film med Linda igår, Mamma Mia. Vet inte om det var 9e eller 10e gången jag såg den nu. Fortfarande lika bra! =) Sen såg jag större delen av Hur man blir av med en kille på 10 dagar på tv4+, men blev så trött så jag stängde av strax efter 22.

Nu har jag en liten lugn stund på jobbet igen. Kul när patienterna är fina i truten och det går fort. Lång dag idag igen, men det är mkt barn så det går nog bra. Dagens äldsta patient är iofs 54, så det är väl relativt unga hela dagen. Kanske inte intressant för någon annan än mig, men. =p

Tack för din åsikt i frågan, N. Det ska jag tänka på. Och jag försöker intala mig att det var ormen som var katastrofen, så kanske kan jag klara mig bra framöver. =p

Nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0