Skolbänken nästa

Snabb uppdatering från kliniken i M-town. Här händer det lite grejer, idag blev det klart att jag kommer sätta mig i skolbänken igen i höst. Första G hörde ju som bekant av sig häromveckan och ville vi skulle börja läsa igen, och jag sökte kurserna direkt, men har inte kunnat kolla med chefen förrän igår då han kom tillbaka från sin semester. Krävs ju att kliniken backar upp mig om jag ska kunna vara borta. Men igår pratade jag med honom, och nu på morgonen kom han in och meddelade att jag kan anmäla mig och räkna med att gå. Inget är klart om hur det kommer gå till rent praktiskt, men förhoppningsvis kommer jag få åtminstone ngn dag betald, men vissa kanske jag får göra utan lön. Sånt man får ta. Har inga datum än, men troligtvis kommer kursen vi ska gå dra igång i november nån gång och hålla på under ca ett halvår. Känns kul, umgås mer med första G, och sen åka hem och träffa min andra G på kvällarna. Extra dagar på hemmaplan är ju inget jag tackar nej till these days. ;-) Trodde man väl inte för ett år sedan att man skulle hamna i skolan igen inom den närmsta framtiden, men det känns kul! =)

Snart är det äntligen fredag! Imorronkväll är jag tillbaka hemma igen, underbart! Kommer bli toppen.

Och N, din senaste kommentar såg jag inte. You are no longer my friend.


Kommentarer
Postat av: Niklas W

Haha, det tror jag faktiskt inte på. =P



Vad ska du gå för kurs då? Du kan ju inte hålla på och skriva så där långt inlägg utan att ens nämna vad det är för nån slags utbildning. =P

2009-08-20 @ 17:23:55
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0