Rongedal

Hej mina vänner!
Vilken dag vi fick, iaf här nere i södern. Jag och Linda spenderade dagen ute på Oknö där vi bättrade på brännan. Skönt! Sen hem och åt och duscha lite och så. Senare åkte vi ner till Kalmar där det är stadsfest i helgen. Kollade runt lite på stan, och sen satte vi oss på Harrys uteservering och åt en god middag. Satt kvar en stund sen och snacka, och sen gick vi till Stortorget och kollade när Rongedal uppträdde. Jag gillar dom. Har saknat G extra mycket idag igen. Inte blev det bättre hellre när Rongedalarna introducerade en av sina låtar med att säga nåt i stil med att "vi ska komma ihåg att bry oss om varandra och ta hand om varandra". Det vill jag göra. Bry mig och ta hand om. Ikväll är det två veckor sedan vi träffades. Två bästa veckorna på länge. Åh vad jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Rongedal.. Ungefär lika innehållsrika som en normal ballong. =P

2009-08-09 @ 16:06:26
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0