Miljoner funderingar

Så var det äntligen slut på veckan. Jobbade bara fram till lunch idag, och då gick jag och sambon på pizzerian och åt lunch, och sen hämtade vi vår hyrbil på Statoil och for till Fliseryd. Cruisade runt i en fin, flashig Volvo idag. Mötte upp Thomas som har hand om förflyttningen av mobilen, den står nu på skolan i Fliseryd. Det var en ny röntgen på den här stolen, så det var den han tänkte visa oss. Den var rätt frän, tänk om vi kunde få en sån till kliniken. Sen åkte han igen, och vi stannade kvar för att försöka starta upp datorn och kolla så att allt fungerar med tekniken. Det gjorde det ju såklart inte... Var nåt strul med nån uppdatering eller vad det var, så jag fick ringa till Ted som är nån form av data-ansvarig inne på landstinget. Fick prata länge och väl, men han lyckades lösa problemet till slut. Hoppas allt funkar på måndag bara också när jag kommer dit och ska jobba...

Så lite skönt känns det ju att veckan är slut nu, även om det känns som att det kvittar egentligen. Har ingen lust att jobba, men egentligen ingen lust att vara ledig heller. Har ändå inget vettigt för mig, och det blir bara mer till över till att fundera på svåra saker. Som hur jag ska göra i framtiden. Bo här eller där? Säga upp mig, inte säga upp mig? Flytta överhuvudtaget eller stanna kvar där jag är? Kanske kvittar vad jag gör egentligen. Suck. Where's my friend when I need you?

Får väl se sen vad som blir av helgen. Skulle helst stänga av mobilen och stänga in mig och fundera ifred hela helgen och ta mig igenom en säsong av Greys eller två, men nånting lär jag väl försöka ta mig för. 

Godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0