Fredag!

Så var äntligen efterlängtade fredag här. Om tre timmar sätter jag mig i bilen och åker till flygplatsen. Gött. Börjar bli en trevlig vana att åka dit varje fredag, det kan jag vänja mig vid. Känns allt lite jet-set att ut och flyga varje helg. ;-) Men trevligast vore ju förstås om vi bodde på samma ställe så man slapp pendla så långt. Tids nog så.
Har gjort 3 av 5 patienter nu. En har lämnat återbud som jag skulle ha haft efter fikat, så nu har jag bara 2 kvar. Rätt lugnt med andra ord. Kan börja varva ner lite inför helgen redan nu... =)
Nåväl. Har lite lösa planer för helgen. Ikväll ska vi nog ut och äta i Bollnäs nånstans när jag kommer dit. Imorron är det nåt jippo i Runemo som vi ska på. Kanske och förhoppningsvis hinner jag kika in på Adams födelsedagskalas också. Minstingen blir 7, var det inte nyss pojkarna var bebisar? Nu har dom börjat skolan och allt. Så jag hoppas vi hinner med det också och träffa allihopa därhemma. Sen blir det väl lite allmänt turnerande och åka runt och träffa folk, brukar bli så när jag är hemma.
Sommaren verkar ha kommit tillbaka också. Kändes lite vemodigt när jag var ute på Oknö häromkvällen och inga ungdomar fanns kvar vid hopptornet, inget folk syntes längre på campingen. Ut med sommaren och in med hösten kändes det som då, men no more. Har suttit ute på raster och luncher flera dagar nu, så än finns det hopp. =)
Hade väl egentligen inget mer på hjärtat, så jag kanske ska gå ut ur min håla här på jobbet och göra lite nytta istället... =) Ha det gott gott folk, kanske ses vi i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0