Bio

Hej vänner. Åter igen en stund ledig på jobbet. Känns lite som att allt går på halvfart nu, lite personal som jobbar och därmed mindre patienter. Rätt skönt. Har fortfarande kvar min special guest där hemma, men imorgon blir jag ensam igen. Trist! Trevligt att ha någon som väntar när man kommer hem efter jobbet.
Igår var vi och såg på bio inne i Kalmar, Public enemies tror jag den hette, tillsammans med Karla och Tomas. Filmen var väl sådär, ärligt talat, men vi hade men trevlig kväll ändå. Avslutade aftonen med fin middag på McDonalds. ;-)
Idag stänger vi kliniken kl 2, och då ska jag ta med unge herr Persson till Öland och guida runt. Vet inte riktigt var vi ska åka, vädret är lite sådär halvkasst so far. Blir väl en sväng till Borgholm iaf antar jag. Får se om vi kanske möter upp K och T i Kalmar igen också och äter middag senare. Sugen på Harrys, var så god mat där sist.
Sen vet jag faktiskt inte om det har hänt så mkt mer spännande sedan sist.. Så nu återgår jag till jobbet en stund igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0