1 månad

Godafton gott folk.
Ännu en dag som passerat, en dag närmare nästa helg. Idag har jag jobbat över 10 timmar. Kom dit vid 07,15 och stämplade ut vid 17,30. Kunde ha gått hem före 17, men då tandläkaren blev sen och min favorit-sköterska som var där inne hade en nyopererad man därhemma så kände jag att jag inte ville att hon skulle behöva stanna kvar. Så jag bytte av henne och såg till att hon kunde gå hem. Drygt med så långa dagar, men å andra sidan ligger jag minus på flex-kontot, så jag behöver ju den där extra tiden.

Annars har det väl inte hänt så mkt sen sist. Är fortfarande trött efter helgen då det inte blev så mkt sömn, så jag tänkte lägga mig nu snart och softa resten av kvällen. Min och morbrors respektive är ute på nån tillställning ikväll men arbetslaget dom båda har jobbat i. G visste inte var dom skulle, och Anso visste men hon ville inte berätta för mig när hon ringde för en stund sen. Får väl hoppas att dom får det kul iaf.. =)

Ikväll har det gått en månad sedan den där magiska Persmässe-kvällen då allting hände. Spontan-shoppingen som jag skrev om igår innebar en liten present till han därhemma, så idag fick han ett paket i brevlådan. Är man inte tillsammans fysiskt så får man hitta på nåt annat sätt att hålla kärleken vid liv... =p Så jag tror nog att det blev lyckat. Inget märkvärdigt, men det är ju tanken som räknas. Sen är det väl alltid roligare med riktiga brev i dessa mejl- och sms-tider? =)

I Oskarshamn håller de tydligen på med nån personlighets-profil av nåt slag på alla klinikens anställda, och då måste man be sex personer vara med och tycka till om sig själv. Linda har bett mig fylla i en blankett åt henne och vara en av de sex, så nu ska jag försöka mig på det innan jag slänger mig framför tv:n resten av kvällen.

So long friends.


Livsavgörande kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0