1-årsjubileum

Quick update från södern. Sitter på jobbet och har några minuter över, så kan det gå när man är effektiv. =p
Idag är lite av en speciell dag, ty idag fyller jag 1 år som anställd på FTV här i M-town. Heja mig. Lite känns det väl som att det här det enda jubileumet jag kommer fira på den här kliniken, så jag får passa på att njuta idag. =p
Annars leker livet just nu känns det som. Visst hade omständigheterna kunnat vara bättre, men det kommer ju ordna till sig så småningom. Tror telefonen kommer växa fast i mitt öra snart, den används flitigt stora delar av min lediga tid. Igår kväll var jag jättetrött och la mig redan vid 19 och trodde jag skulle somna bums. Men så blev det tv och sen ringde telefonen och plötsligt var klockan midnatt och vi hade pratat bort 2,5 timme bara sådär. Är det inte härligt så säg.
Fick ett lite halvt spännande sms från min första G igår kväll också, som definitivt tål att funderas på. Även om det är lite bråttom nu isf.. Men det vore kul att få slå sig ihop med G igen! =)
I övrigt vet jag inte om jag har så mkt mer att tillägga. Livet är liksom inte så spännande när man bara jobbar och går hem och äter och sover sen. Nu tror jag att min nästa patient dök upp, så jag får väl gå ut och hämta honom nu.
Haré gott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Din första G

Hej där!

Ja, lite ont om det börjar det bli..

Men det skulle bli härligt om du tackade ja!

Jag saknar studietiderna, speciellt att umgås med dig... vilket var en stor del i det hela.

Och jag menar, vi måste passa på nu när vi har möjligheten, sen börjar ju vårt PROJEKT!!



Jag är helt seriös, man är i skolan ca 6 ggr/kurs, vilket inte är så mkt. Om man tänker att kurserna är spridda över flera månader. Man kan ju inte sitta helt insnöad på sitt rum o jobba, måste ju utvecklas.. o få lite merit på CV:t!

Hör av dig imorgon annars gör jag det!



KRAM

2009-08-11 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0