Mina varor

Fick månadens besked från Ica idag. Ica-kortet har ju en smart funktion som innebär att då man handlat för 1200 kr under 3 månader i sträck så räknar dom ihop vilka varor man handlat mest, och utifrån det får man erbjudanden på vad som förväntas vara sina egna favoriter, mina varor helt enkelt. Nu den här månaden har jag/vi uppfyllt detta krav i 3 månader, så idag kom brevet som skulle avslöja vad vi handlat mest. Jag hade väl väntat mig mjölk och andra basvaror, jag är ju trots allt mjölkoman... Men icke. Vad som ingick i hygienisternas favoritvaror undrar ni? Svaret;
* Ris.
* Bacon.
* Creme fraiche.
* Majs.
* Och Marabou choklad!!

Hoppas inte kollegorna och våra patienter får reda på det, hur trovärdigt låter det när vi varje dag messar om att dra ner på godis-konsumtion när vi själva får det som mina varor..? =p

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Mina varor stämmer inte så överdrivet bra i början kan jag tala om. Vi har fått det sen i somras eller när dom nu började, och det har alltid varit nån grej som vi nästan aldrig köper. Den här gången var det dock bara bra grejer, första gången.

2009-04-17 @ 09:12:50
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0