Jag och AIK

Hej på er alla påskfirare!
Nu är jag tillbaka i M-town efter några härliga dagar hemma. Smet lite tidigare hem från jobbet i torsdags och hann hem och duscha och äta innan det var dags att köra ner mot Kalmar och flyget hemåt. Åkte på kvällen den här gången, så jag var inte hemma förrän närmare 01 på natten. Fick i mig lite mat och somnade ganska omgående sen.

Helgen har sen vart rätt lugn, men känns ändå som att jag hunnit med en hel del. I fredags var jag runt och träffade mormor och farmor och farfar, och på kvällen sen hamnade vi hos moster och blev kvar där hela kvällen.
På lördagen satt vi ute i solen och hade det skönt. Solen värmde riktigt gott. Ut och åkte en sväng runt Ryggesbo och hamnade senare i ett älgpass i Älmesbo, och det var såå härligt väder.
Igår blev det lite lätt födelsedagsfirande för mig, frukost på säng och senare smörgåstårta och tårta. Åkte och bjöd farmor och farfar också och fick present.
Idag var jag hem till Pelle på fm och kollade på hans lägenhet. Riktigt fint! Fick ett varmt väkomnande och äran att ta hand om hans disk... ;-p Så nu har jag en innestående diskning som han är skyldig mig om han nu skulle råka komma förbi hos mig någon gång. Sen var det dags för återfärd neröver, åkte hemifrån vid 12. Vid 16 var det dags att kliva på flyget, och vilka tror ni var med på samma flight om inte AIK's fotbollslag! Har visserligen tidiare flugit med Hells angels-gubbar inrikes i Spanien och hem till Sverige sen, men dom här stiliga, kostymklädda fotbollssnyggingara slog MC-folket med hästlängder. ;-) Återstår att se sen om dom klår KFF på Fredriksskans ikväll...

Nu ska jag göra ett ryck igen och åka och tanka bilen, och sen ska jag nog lägga mig och se ett OTH-avsnitt innan det är dags att tänka på refrängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0