Friday I'm in love

Halleluja, det är fredag kära vänner. Dessutom en riktigt fin fredag, solen har visat sig från sin bästa sida hela dagen, även efter kl 15 (nöjd, Niklas?) då vi slutade. Vi gick hem och plockade fram utemöblerna, fixade en varsin smootie och satt ute i värmen på vår innergård efter jobbet. Sen har vi spenderat eftermiddagen här hemma och tagit det relativt lugnt, men även hunnit med nyttiga saker som att skruva ihop min byrå, och dessutom målat den. Tänka sig vad duktiga vi är, det är nästan så man vill börja tralla på Destiny's Childs' gamla dänga, Independent woman.... Här behövs ingen handy man minsann. Även om du är välkommen anytime anyway, pappsen. ;-)

Häromdagen trodde vi ju att vi skulle till Ljungbyholm och hälsa på Adel, men så blev det minsann inte. Istället hamnade vi i Oskarshamn, och det var väl inte helt fel det heller. Men Ljungbyholm hade ju vart kul, att åka på en liten längre utflykt.

I helgen har vi inga större planer. Jag är riktigt sugen på att åka över till Öland om vädret håller sig lika perfekt som det har vart nu några dagar. Det är såå härligt att ha fönstrena öppna på kvällarna och det är bara underbart skönt ute. Lovely! Nu sätter den liksom igång på riktigt, the summer of our lives. ;-) Det har vi bestämt, vi ska ha nåt att göra varje helg och göra det till den bästa sommaren ever. Vem vet om vi är kvar här en sommar till? Så det gäller att passa på nu, kanske är det både första och sista sommaren som smålänning.

Nu ska jag återgå till Så ska det låta och vara lite social med min kära kombo, ha en trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Jag är nöjd.

2009-04-04 @ 09:13:26
URL: http://niklasw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0