Vattenpalatset

Idag var en rätt vanlig dag på jobbet. Sutade vid 5. Gick hem och slängde i mig lite mat, sen stack jag och Karla iväg till Vattenpalatset. Blev lite smått förvånad när det inte var en enda människa där, så vi hade hela stället för oss själva en halvtimme-timme nånting. Härligt. =) Simmade lite, bastade och bubblade och det var alldeles härligt. Får nog skaffa klippkort där när lönen kommer. Får ändå pengarna tillbaka från landstinget, så det är väl inget att fundera på.

Känner mig lyckligtvis lite piggare idag. Klarar mig nog från förkylningen. Mycket mer än så har det väl inte hänt idag, så det får räcka för nu. Chiao.

Kommentarer
Postat av: jessica

jaså så jag lyckades inte smitta ner dej med min förkylning då? :P

2008-09-23 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0