Utbildning i O-hamn

Idag var jag bara in och vände en sväng på jobbet imorse, och sen åkte jag och två till till Oskarshamn på utbildning. Var rätt bra, men blev lite småsegt framåt eftermiddagen. Men det var okej, jättekul att jag får vara med på det här projektet. =) Mest tagit det lugnt sen, packat väskan lite smått. Imorgon ska jag och Karla ut och flyga nämligen. Imorron den här tiden har vi just landat på Arlanda. Ska bli skönt att komma hem!

Och lillsyrran, som du redan vet nu, det var Guds gåva till kvinnan som finns med på listan.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadåå? Guds gåva till kvinnan?

förklara.



vart ska ni åka?

2008-09-12 @ 12:37:56
URL: http://asyl.blogg.se/
Postat av: Niklas

Nä nä nä, jag var faktiskt hemma i Arboga hela dagen.

2008-09-12 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0