Trött

Gäsp vad trött jag vart idag. Jobbade 7,30-14. Hade tänkt göra massor, diska, ta hand om tvätten, fixa matlådor, städa undan lite, sticka iväg och prata med han som ska tapetsera om åt mig osv osv. Det första jag gjorde när jag kom hem var att parkera mig i soffan med min dator. Där blev jag kvar. Mådde lite halvkasst så jag försökte sova en stund. Men det är inte så lätt när msn blivit så poppis plötsligt. =) Prata lite med mor, syster, moster och en och annan vän. Gjorde ett seriöst försök att somna till slut, men det gick sådär. Halvslumrade lite mellanåt, men inte mer än så. Vid halv 7 tog jag mig iag upp ur soffan och tog tag i en del av det jag tänkt mig, såsom disk, matlådor, en del städning och tvätt. Rätt mycket ändå om man tänker efter. Allt det har jag hunnit med, duschat, och kokat lite mannagrynsgröt och ätit. Då satt jag ändå ner och såg Sjukhuset en halvtimme och nu ligger jag till sängs före 21. Skönt!

Imorron är det full fart på jobbet igen. Jobbar till 17... Ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0