Torsdag

Så har ännu en dag passerat, och min fjärde vecka på jobbet är snart förbi. Idag utbröt bråk på jobbet på förmiddagen, så dagen blev inte riktigt som jag trodde från början, jag fick jobba med en annan tandläkare istället. Gick bra det också. Jag har vart såååå trött hela dan, efter rasten på eftermiddagen trodde jag att jag skulle somna. Längtade som en tok hem till min soffa och få ta en liten tupplur... När jag väl kom hem hade jag förstås piggnat till igen, så någon tupplur blev det inte tal om. Idag har jag inte gjort så mkt sen jag kom hem. Legat i soffan med datorn och kastat ett halvt öga på tv:n mestadels. Fixat lite käk och plockat undan tvätten från igår har jag och hunnit med. Och att packa lite inför helgen i Köpenhamn förstås.

Imorgon ska vi, hela kliniken, till Oskarshamn på Folktandvårdens dag. Kommer nog bli skoj. Jag och några till ska stanna på kvällen också då det bjuds på middag och underhållning, så det blir en heldag i O-hamn. Bussen ska gå hem vid 22, så vi är nog inte hemma förrän 22,30-23 nånting. Så måste man upp senast 05 morgonen därpå så att vi hinner med tåget i Kalmar 06,40 eller vad det nu var. Gäsp, känns som att man kommer somna ganska omgående på tåget.. Eller förresten så ska vi åka buss först och byta till tåg i Emmaboda. kan man somna sen. =)

Kommer nog bli en trevlig helg, hinner jag inte in och uppdatera nåt mer innan helgen så önskar jag alla er därute detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0