Taxeutbildning

Halli hallå kära läsare.
Idag har jag och sex till från jobbet vart på taxeutbildning i Oskarshamn. Inte sådär väldigt mkt nytt kanske, men det är lite kul att komma ut på lite annat ibland. Igår jobbade jag egentligen till 19, men vi blev sena och kom inte därifrån förrän 19,35 ungefär. Samma sak idag, skulle ha slutat 17 men stämplade ut vid 17,35. Gör mig inget egentligen, sitter fint med några extra timmar på flex-kontot.
Igår bokade jag resa hem, helgen om två veckor. Ska bli skönt! Sen kommer Jessica med mig ner igen när jag åker tillbaka, och det blir ju skoj med lite sällskap igen. Kände mig fortfarande lite panikslagen inför den här kommande helgen då jag inte hade något inplanerat, orkar inte tänka på att jag ska sitta här en hel helg själv utan nåt att göra. Men det löste sig fint, Karla kände tydligen likadant. Hon kom över en sväng nu ikväll, och vi bokade lite spontant sådär in en resa till Köpenhamn. Så tidigt på lördag åker vi, tåget var faktiskt riktigt billigt och vi hittade ett billigt hotell nära centrum. Kan inte bli mycket bättre! Så plöstligt är helgen fullbokad, först Folktandvårdens dag i Oskarshamn hela fredagen, och sen åker vi bort lör-sön. Perfekt!
Idag åkte lillasyster till USA och blir där i tre månader. Spännande för henne!
Nåväl, nu har jag inte så mkt mer på hjärtat för stunden, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0