Helg!

Heeelg! Tänk så härligt. Igår hade jag bullkalas framför Idol här hemma med mina vänner, så trevligt så. Idag åkte vi in till Kalmar efter jobbet, jag skulle hämta ut min och systers biljetter till Refreshments i december. Vi tänkte hitta på nåt att göra när hon kommer, och det fanns Refreshments och Torleif Torstensson att välja på, så valet föll på det förstnämnda. =p Jag gick inte därifrån med bara dessa biljetter, utan jag och Karla köpte biljetter till Björn, Måns, Soran och Özz också. Så det blev en dyrt besök på Kalmarsalen idag, men det var det värt. Tänk så kul det kommer bli. =) Sen var vi in på stan och kika lite, blev lite smink. Sen åkte vi på IKEA, käka och handla lite småplock. Bland annat en spegel som jag ska ha i hallen. En billig för 59 kr. Måste nog köpa några till nästa helg om jag kommer in till Kalmar igen. Ska ha 2-3 st i hallen, sen skulle jag gärna ha 3-4 i mitt dressing-room också. Tur att lönen kommer snart...... Sen åkte vi tvärsöver parkeringen och kollade in på CityGross en sväng. Blev kvar där nästan en timme, hälften av tiden stod vi i kön. Suck. Tog hur lång tid som helst. Sen var det plötsligt mörkt ute, och vi åkte hemåt igen. Nu sitter vi här hos mig och ser på tv, och jag ska snart slänga in en paj i ugnen. Gött!

Idag började min arbetsdag med 50 min massage. Så skönt!

Och Niklas, om du nu inte är Lills största fan kan jag istället stoltsera med att vi såg Big Brother-Jessica idag inne i Kalmar. Hon höll nästan på att cykla över oss. Däru! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0