Ensam igen

Nu är jag ensam igen, lämnade av Jessica på flygplatsen på eftermiddan idag. Och Niklas, idag såg vi Clabbe. På flygplatsen. Börjar du bli impad snart? =p

Var in på Maxi en sväng och handlade lite sen, och begav mig sen ut på E22 för att åka hem igen. Då fick jag sms från Karla som hade ångrat sig och ville åka med hem ändå. Så det var bara att åka av motorvägen igen och leta sig hem till Samuel, där hon höll hus. Fick beskrivningar på telefon och tog mig fram till slut. Satt där en timme eller två och såg på tv och sen åkte vi hem. Jag slängde in två maskiner tvätt och började fixa med maten sen. Karla kom över och blandade drinkar åt oss, så gott så. =) Såg One Tree Hill och tog det rätt lugnt.

Efter några drinkar kände jag att jag hade modet att skicka iväg det jag funderat på ett tag. Moster peppar;

Friskt vågat hälften vunnet! Det enda man kan ångra är sånt man inte gjort, aldrig sånt man faktiskt vågat!
Och fortsätter sen;

Men du vilken man, vilken kropp, helt ok enl moster!!!!!

Hihi, det är så roligt nu när både mamma och båda mostrarna skaffat msn. Nåväl. Det får bära eller brista. Håll gärna en tumme eller två på det förstnämnda. ;-)


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

alltså, sånt här är jag för nyfiken för? berätta!

2008-09-22 @ 05:10:29
Postat av: Niklas

Hehe, jo clabbe är ju helt klart en skön gubbe så där blev jag faktiskt lite imponerad. =) Nu ligger du alltså på ungefär +/-0. =)

2008-09-22 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0