En vanlig dag på jobbet

Idag var en rätt vanlig dag på jobbet. Hade sex egna patienter, och sen ass de sista tre timmarna. Gick hem sen, och har faktiskt fått en hel del gjort. Lagade mat först, blev en matlåda. Sen har jag farit runt med dammsugaren och dammhinken och städat i lägenheten. Åker ju snart hem och sen får jag besök med mig tillbaka, så det är väl på sin plats att röja upp lite här. Har hunnit klart med det jag hade tänkt mig, så imorron kan jag bara koncentrera mig på att packa. Skönt.
Imorron ska jag, chefen och en tandsköterska till Oskarshamn på nån sorts utbildningsdag. Vår klinik är en av tre pilot-kliniker på nåt nytt projekt med Folktandvård/Hälsocentraler och BVC och lite sånt, och det ska jag tydligen vara delaktig i nu. Vet inte riktigt vad det innebär än, men det kan nog bli kul!

Idag fick vi förresten inbjudan till den första introduktionsdagen för landstingets alla nyanställda, och deltagarlistan såg riktigt bra ut...! ;-)

Bara två dagar kvar nu, sen ska smålänningen återvända hem till hälsingeskogarna.

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Vilken är det som är så speciellt på den listan då? :P

2008-09-11 @ 02:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0