Effektiv dag

Idag slutade jag tidigt eftersom jag jobbade länge i måndags, kl 14 stod det på schemat. Jag hade därför gjort upp stora planer för massor av saker jag hade tänkt hinna med under dagen. Började inte sådär jättebra, jobbet drog ut på tiden och jag stämplade ut 35 minuter senare än beräknat, även idag.... Börjar bli en vana nu, har jobbat över hela veckan. Hur som helst, hem och vände och for sen in till centrum och tänkte uträtta ärenden på banken. Det gick inte heller så bra, banken här tillhör tydligen inte Swedbank utan är en fristående bank, så de kunde inte hjälpa mig. Åkte och handlade lite, och sen åkte jag hem igen. Hade sån pass tur att det fanns en tvättid ledig ikväll, så tre maskiner tvätt har det blivit. Kändes som att det behövdes inför helgen. Sen har jag ringt runt till facket och grejer och fixat med det. Städat lite och plockat undan har jag gjort, diskat undan en massa lagat mat och gjort n och annan låda, och kokat pasta till den lådan som blev utan det igår. Så käre värld vad jag kan somna gott ikväll! Disken är diskad, tvätten är tvättad. Lovely. Nu är det bara att invänta helgen. Imorron blir det nog mest bara packning så att det är klart inför helgen sen. Sweeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0